niedziela, 25 czerwca 2023

Ojczyzna

Musimy bronić Polskiej sprawy. Patrioci są wszędzie w Polsce. Musicie mnie już zostawić. Ja już powalczyłem. Zawsze powtarzałem, że w razie wojny jestem do dyspozycji. Po żołniersku teraz - czuwajcie. 

---

Biorąc z tego co się dzieje w Polsce,  mamy teraz w coś na kształt - podwyższonej gotowości bojowej. 

Musi wojsko działać, po to są, by walczyć. Obywatele naszego kraju w potrzebie. Trzeba przejąć przez jakiś czas wszystkie centra decyzyjne przejęte przez "wioskowych barbarzyńców". Musicie je po prostu odbić. Niech wojskowy przejmie dowodzenie w państwie. Podwyższona gotowość bojowa. A tych "barbarzyńców, bojówkarzy" należy przepędzić, nazwijcie ich jak chcecie. Nie jest ich dużo, ciągle rekrutują nowych. To jest 21 wiek takie rzeczy się we współczesnym świecie zdarzają. Działajcie. Musicie w mediach to ogłosić i się rozpierzchną, to już wasi stratedzy niech ustalą, co trzeba robić.     

To trzeba zamiast tego wojska zmobilizować policję.

Brak komentarzy:

Po grze

 Koniec już nadszedł.